Fjärde Mars

ídag när jag vaknade kände jag hur det börja pirra i magen. Det var ju idag som jag skulle köra halkbanan så inte konstigt att man var nervös. Var alltså ledig från skolan idag, sköönt!

När jag kom till körskolan så bestämde vi att jag skulle köra först av alla, visst det är ju också nervöst men lika bra att ha de gjort så jag ville börja att köra och det gick verkligen jättebra! Jag körde till Mörlunda sen tog en annan tjej över. När vi kom fram till halkbanan tänkte jag, herregud, hur ska detta gå!

Vi gick in till en byggnad och pratade lite och Richard (körskoleläraren) berättade hur allt skulle gå till och vad vi skulle göra och så vidare. Vi var två tjejer och två killar så vi körde en tjej och en kille i varje bil! Lite pinsamt när man inte känner varandra men det var bara att börja prata :D Båda killarna fick börja köra och det var lite läskigt första gången dem bromsade men det gick faktiskt jättebra för alla!

Nu förstår jag inte varför jag var nervös. Det var inte ett dugg farligt! Det var rättare sagt jätteroligt och jag skulle kunna göra om det om jag fick :)

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och titta på tv, som jag gör alla andra kvällar!

Längtar också efter min älskling som kommer hem imorgon!

När han slutat jobba ska vi åka till Skåne till hans mamma och hennes kille :)
Vi åker egentligen till Skåne för älsklingen min har köpt sig en bil så vi ska hämta den och den är jättefin :)


Ni får ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0