Tjugoandra Mars

Äntligen hemma efter en heldag med Nathalie. Vi har verkligen haft jätteroligt idag och det har även inhandlats en del saker :) Vi åkte till Kalmar med halv nio bussen så vi var framme vid tio typ. När vi kom till Kalmar tog vi en buss ut till Hansa City där vi började vårat shoppande. Efter det tog vi en buss tillbaka till Staden där vi också hittade en del saker. Vi tog bussen hem vid halv fem och då var vi ganska trötta.
Det är verkligen jobbigt att gå en hel dag i Kalmar men det är roligt och värt det! :)
Nu är jag hemma hos Nathalie och hon håller just nu på att färga mitt hår! Hoppas att resultatet blir bra, men det tror jag :)
Nu ska jag fortsätta att sitta här och bli ompysslad, de gillas ! :)
Ha det bäst !
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0