Tjugoandra Mars

Guud va sköönt att vara ledig!
Och man är inte ledig bara idag utan imorgon och på fredag också! Uhh, så gutt!


Idag är det måndag och vi har studiedag då, och anledningen till att jag är uppe så här tidigt är att jag just nu håller på att göra mig iordning för sen vid halv nio ska jag åka till Kalmar med Nathalie! :)
Bestämde mig vid halv nio igårkväll att jag lika gärna kunde åka till Kalmar, men var lite tveksam eftersom jag var där i lördags! Men vad gör det, det är alltid lika kul att umgås med folk och ha trevligt:)

Jag har inte en aning hur länge vi ska vara i kalmar men det blir väl till tre tiden eller något sånt kan jag tänka mig ! Vi ska ju både gå inne i stan och på Hansa City så det lär ju ta sin lilla tid men vi har ingen brådska ändå ;)

När jag kommit hem från Kalmar så får min lilla älskling komma och hämta mig och även skjutsa hem mig. Har nämligen prov på torsdag på Renässansen så jag måste tyvärr plugga lite ikväll och imorgon för det är ett ganska stort prov och mycket man ska kunna också.

Ska försöka hinna med att skicka lite sommarjobbsansökan ikväll med, vet inte redigt vad jag gör om jag inte får något sommarjobb! Men man får väl hoppas att någon hör av sig :)

Nehee, nu måste jag skynda mig så att jag blir färdig!

Ni får ha en jättebra dag för det ska jag ha i allafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0