tjugoförsta Mars

Hejhej!

Det var ett tag sen nu som man skrev här, men det blir inte alltid att man har tid att sätta sig här! Ska försöka bättra mig men inget jag kan lova :)

I fredags var jag ledig från skolan för jag skulle göra Riskettan! Jag gjorde Riskettan i Mönsterås tillsammans med Emma. När vi kom till deras trafikskola var även Angelica där så det var ju någon mer vi kände i alla fall! Riskettan höll på från nio till ett. Ganska lång tid men tiden gick fortare än man trott. Det var mycket diskussioner och vi tittade också på en del filmer. En del var väldigt hemska men det är ju bra att dem visar dem för de kan ju hända vem som helst när som helst!

När vi kom till Oskarshamn igen så gick jag hem till Peo där jag städade hela lägenheten. När Peo kom hem så åkte vi hem till mig och åt lite mat och hade mysigt med min mor, far, syster och hennes kille!

På lördagen åkte jag och Peo till Kalmar för vi skulle titta vad det var för fel på min Kamera. Dem visste inte redigt som var fel så jag  fick en helt ny kamera! :) (en likadan alltså) .
Efter det åkte vi ut till Mode huset och gick där en sväng! Efter det åkte vi in till stan och gick en sväng där! På hemvägen stannade  vi på Ikea och köpte lite ljus !

När vi kom hem från kalmar åkte vi och köpte Kinamat! Muuums... ! :) När vi kom hem och hade ätit sa Peo att han skulle titta på Hockey med sin bror och någon mer så då blev jag själv , så han åkte och hyrde lite filmer åt mig och köpte godis för att jag skulle klara mig !  Men jag ville ju ha sällskap så Natha kom till mig! Vi hade det väldigt mysigt men också väldigt roligt :)

Idag, söndag, har jag tagit det lugnt mest! Vid middagstiden åkte jag hem till mig för Peo skulle åka till Nybro och titta hockey och eftersom jag inte är så intresserad så följde jag inte med utan åkte hem till mor och far i stället. Här hemma har jag rensat i min garderob som verkligen behövdes. Blev lite chockad när jag skulle prova jeansen! Jag hade fyra jeans som jag inte kom i! Är det positivt eller negativt? :P

Imorgon ska jag eventuellt åka till Kalmar med Nathalie! :) Och om det blir så så ska det bli riktigt roligt :)

Nu ska jag kila,

Ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0