Tredje Mars

Hallå hallå! :)

Idag har jag varit i skolan och inte gjort så mycket. Idag fick vi reda på hur vi låg till betygsmässigt i Social omsorg och i Samhällskunskapen, och det såg väl ganska bra ut!
Vi fick också reda på vad vi fick för betyg på redovisningen i Naturkunskapen och då blev alla i min grupp besvikna eftersom vi hade förväntat oss ett högre betyg. Men men, man kan inte vara bra på allt som sagt!

Idag gick jag tidigare från skolan eftersom jag hade körlektion vid tjugo över tre. Körlektionen gick väldigt bra, som tur var. Börjar bli lite nervös över morgondagen eftersom jag ska till Vimmerby och köra halkbanan då:)
Alla säger att det inte är något att vara nervös för, men kan säga att dem va lite nervösa innan som jag är!
Man är alltid nervös innan eftersom man inte vet hur och vad man ska göra. Men de går säkert jättebra!
Får skriva imorgon hur de gick :)

Nu ikväll blir det att ta det lugnt och titta på Andra avenyn. Det har inte varit på två hela veckor så nu tycker jag verkligen att det var dax att det började igen. OS kan ställa till mycket. Inte bra ! :P

Nehee, nu ska jag titta lite på fejjan sen ska jag titta på tv !

Ni får ha det jättebra

och

sova så gott sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0