Artonde Maj

Oj, det var väldigt länge sen man skrev här, men det beror ju på att jag har varit utomlands och jag hade tillgång till dator, men man har mycket bättre för sig när man är utomlands än att sitta vid en dator ! :D

Kan ju börja med att berätta lite om hur min resa i Turkiet har varit. Det har varit kanon hela veckan !
När vi kom fram till Turkiet var det ju bara att gå och lägga sig direkt för vi kom ju dit ganska sent på kvällen. Dagen därpå var det inte alls fint väder utan de var mulet och regnade hela dagen. Så då var vi inne i Side som de heter och tittade lite i affärer och så. Dem andra dagarna var det omkring 30 grader. Helt underbart. Mycket bad och sol har det blivit och en massa god mat och trevligt sällskap.

Det vi gjorde under veckan var som sagt att sola och bada men vi har även testat lite nya saker. Vi har ridit på en Kamel, vi åkte fallskärm efter båt, hur kuul som helst! Vi hyrde även vattenskoter och det var också skit roligt! :)

Aja, de va lite kort om vad vi har gjort :D En vecka går väldigt fort, Skönt att vara hemma men skulle inte säga nej till värmen dem hade där nere.

Bilder kommer lite senare! :D

Nu när jag kommit tillbaka till Sverige var det jättekul att träffa alla sina underbara vänner igen :D Har saknat dem så mycket :) <3

Har även tre inlämningar och ett prov att göra som jag missade förra veckan, skit kul jag vet ;P (eller inte )


Ajaa, nu ska jag fortsätta med mina inlämningar och skriva dem klart och plugga lite till provet,

Ni får ha en underbar kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0