Den tredje Maj

Idag är det bara fem dagar kvar tills jag åker utomlands! ;D
Igår var det 28 grader i skuggan så vi får väl hoppas på att det är sådant kanon väder när vi åker ! :D

Idag har jag varit i skolan som vanligt, och just nu är det så jäkla mycket i skolan så jag vet inte vad. Jag skulle åkt till Kalmar på fredag men det blir ju inte av för min del eftersom jag vill hinna med så mycket som möjligt nu innan jag ska åka. Så den här veckan har jag två prov och två inlämningar att göra. Det ena provet har jag imorgon och de är nog inte så svårt, för hoppningsvis! Sen har jag ett prov i Samhälle på tordag och det är nog ganska svårt, eftersom våran lärare säger att det kommer bli ett svårt prov så blir det nog det också.

För övrigt idag så har jag bara pluggat tills provet imorgón och packat lite som jag ska ha med till utlandet.

Nu ikväll ska jag titta lite på tv och ha det mysigt med min underbara familj! ♥ Saknar mitt lilla hjärta dock, men jag kommer ju få vara med honom varje dag i en hel vecka i Turkiet :D och det ska bli helt underbart !  <3

Imorgon blir det som vanligt skolan sen efter skolan ska jag åka ut till skokällan tänkte jag och försöka hitta mig ett par skor som jag kan ha med mig. Efter det blir det hem att plugga till nästa prov och packa lite till.

Plugga och packa är vad min vecka kommer bestå av! :/ Tråkigt !


Nu ska ja mysa med familjen min,

Ha en underbar kväll med er :) 

Sov så gott sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0