Ett inlägg för min älskade Paulaa <3

Ett evigt tjatande i skolan och nyss när jag pratade i telefonen med min underbara vän Paulina frågade hon när jag ska skriva i bloggen och nu äntligen kommer det ett inlägg ! :)  Men jag tycker om henne ändå även att hon tjatar om när jag ska skriva! :) ♥

Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Går i skolan och jobbar ibland det är det som händer! Umgås även med mina underbara vänner som jag är så glad över att jag har! Ni finns alltid för mig, är jag ledsen är ni där och stöttar mig, är jag glad så skrattar ni med mig! Det känns så himla bra och jag är tacksam att det är just NI som är mina vänner, det ska ni veta ! :)

Just nu sitter jag här framför datorn. Idag hade vi debatt i skolan och de gick väl så där, vi får väl se hur det gick när vi får reda på betygen :P  Hade även matte i tre timmar och det är inte  de roligaste måste jag säga. Svårt är det också. Nu ikväll ska jag skriva klart svenska uppgiften som ska vara inlämnad imorgon och sen ska jag även ta mig en härlig lång dusch och sedan titta på idol med min mor och far! :)  Kan även slinka ner lite chips och dipp ;)

Det blev ett kort inlägg men de är själva inlägget som räknas ! :)

Ni får ha en bra kväll allesammans =)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0