God kväll =)

God kväll :)

Hoppas alla mår bra för det gör jag =)

Idag har jag haft en bra dag. Har varit i skolan som vanligt, (inte det roligaste) men de va helt okej. Efter skolan åkte jag till min älskade syster som är sjuk och pysslade om henne lite. :) 
Efter det åkte jag vidare hem och gjorde mat, falsk fläskfilé , och jag vet att många är avundssjuka på mig nu eftersom jag ätit det och de bör ni va också för de va riktigt gott ;)  haha!

Efter maten tog jag mig ett välbehövligt bubbelbad :D i bubbelbadet läste jag en bok och bara njöt av stunden =)

Just nu sitter jag här framför datorn och väntar på att klockan ska bli åtta för då börjar ju Idol :)
undra hur många som kommer skämma ut sig idag :P 

Hoppas att alla har haft en trevlig kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0