Ajajaj...

Var på vårdcentralen idag och fick reda på vad felet med mig var, har fått Bihåleinflammation vilket betyder penicillin, IGEN!  Hade halsfluss för exakt en månad sen och då åt jag också penicillin. 
Undra vad det blir nästa gång, en överraskning kanske? :P

Har så otroligt ont i huvudet så vet inte vart ja ska ta vägen, och huvudvärkstabletter hjälper endast lite! Men men, blir väl bättre nu när jag fått penicillinen.

För övigt så har jag pratat med Paulina Edvardsson i telefonen idag och sagt Heeeeeeeeeeeej!
Mycket ovanligt att jag pratar med denna tös men aja, nu har jag gjort de iaf ♥ thihihi..:)

Nu ikväll ska jag titta på halv åtta hos mig och sen var de något annat, i don´t remember the name! :)

Annars blir det att ta de lugnt och vila! :D haha

Heeeeejdå! :)

Kraaamiize!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0