Den tjugoåttonde april

Dagen har bestått av balarbete och det är en del saker som blivit gjort! Vi är på gång i alla fall, skönt att man känner så när de bara är en månad kvar tills baldagen! :)  Jag och Paulina jobbar otroligt bra tillsammans så det går lätt som en plätt när man jobbar :) haha .

Imorgon på morgon blir det att åka i väg på ett litet möte angående balen men sen ska jag hem igen. En fredag på sitt påsklov vill man inte hålla på med skolarbete! :) Så därför har jag gjort det dem andra dagarna denna vecka! :)

Morgondagen kommer nog bestå av en familjedag! Kommer troligtvis bara vara hemma, ev umgås med någon vad vet jag! :)  Ska även besikta bilen så hoppas den går igenom! :)

Har precis smällt i mig en halv pizza, den var mycket smarrig! ;)  Åt den pizzan som jag och Olga skulle ätit från Figeholm senast men de va ju stängt då så de fick bli idag i stället! :)  Var inte jättesugen på pizza först efter salladen som jag åt idag från Maxi! den var otroligt god, och det tog väldigt lååång tid för mig att äta upp det, eller hur Olga?! :)

Ovanligt för att vara mig att ha ätit sallad två dagar i rad till lunch! men jäkligt gott med sallad ändå! :)

Imorgon är sista dagen med Penicillin och det ska bli så himla skönt att sluta med det nu. Har längtat. Så i helgen får jag väl fira det ! ;) haha. Ser fram emot helgen och hoppas att det blir en oförglömlig kväll :)

Måste berätta en sak, jag har skickat iväg min telefon på lagning eftersom klantiga jag tappade mobilen i badrumsgolvet så skärmen sprack. Har spårat min telefon och idag har den anlänt till Konsum men har dock inte fått något sms eller någon avisering på posten. Åkte då till Konsum för att se om jag kunde få ut den ändå, Hon tog fram mobilen och visade mig den men fick ändå inte ut den för jag var tvungen att ha koden på aviseringen.. Så himla typiskt! :/ Får vänta tills imorgon och se om det kommit då! :)

Ajaa,

Bäst att kila och titta lite på tv:n! :)

Tjoooflöjt!



Varför, varför, varför?
Vill så gärna men min önskan
går ej att uppfylla.
Förstår dej men du förstår inte mej
Vill i alla fall att du ska veta att
jag tycker om dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0