En härlig och varm dag

Idag är det otroligt varmt ute, och det är riktigt skönt måste jag säga! :)

Vaknade ganska skaplig tid idag, har funderat lite på vad jag ska göra en dag som denna men det blir nog att träffa Olga en sväng! :)

Har hittat en bil som jag vill ha men har tyvärr inga pengar för den! :) Kanske dumt att köpa en bil nu när man ev ska plugga till hösten beroende på om man kommer in eller inte! :)

Vill ha mitt sommarschema så att man kan planera sin sommar lite och framförallt sin midsommar! =)
Om jag nu skulle vara ledig vilket jag inte tror så ska jag nog till Öland som alla andra år. Det är roligt att vara där för mycket folk kommer dit men skulle även vara roligt att spendera sin midsommar på västkusten någon gång också!

Har inte så mycket mer att skriva just nu!

Ha en fortsatt bra dag flickor och pojkar!

Bye soo loong! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0