....

Har varit lite dålig på att uppdatera och mina kära vän Paulina har varit på mig varje dag,
men nu kommer de äntligen ett inlägg Paulaa! :D haha.

Den senaste tiden har jag pluggat tills alla dess prov. Förra lördagen så hade jag högskoleprovet och det gick inte jätte bra, det var det svåraste provet jag någonsin gjort men de är gjort i alla fall och de är huvudsaken.

I tisdags hade jag prov inom sjukvården i hygien och det gick ganska bra. I torsdags, igår, så hade vi idrottsredovisning inom sockerberoende och det tycker jag också att det gick bra. Idag fredag, har jag gjort ett till prov inom sjukvården om mag- tarmkanalens sjukdomar.
Som ni ser så är de så här min vecka sett ut och har alltså haft mycket pluggande så det är därför jag inte tagit mig tiden till att sätta mig här ock skriva.

Ikväll ska jag ev åka till Ida där jag troligtvis kommer att spendera min helg. Imorgon blir det feerre hos Ida Jonsson och det får vi hoppas bli jäkligt skoj. All in and all out eller vad säger du Jonsson?;)

Nu ska jag och Sara Söderman gå och äta lite lunch i skolan som är Taco! :)

Ha en fortsatt trevlig fredag!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0