...

Äntligen kan jag sätta mig ner framför datorn och andas! :)

Strålande solsken idag också, har varit ute en sväng i det fina vädret. Även att man är sjuk så måste man ju passa på! Har tagit det ganska lugnt idag.

Vaknade vid tolv tiden, gick då upp och åt mat! Sedan stängde jag på datorn, tittade runt på de gamla vanliga på Facebook och allt annat. Har styrt lite med Balen också, vilket man gör lite varje dag men då går det ju framåt i alla fall!

Nu ikväll har jag duschat, ätit mat, bäddat rent i sängen, plockat iordning och varit allmänt duktig! :)

Finns det något skönare än att sova i en renbäddad säng?
Nej , det är det bästa som finns! :)
Så i natt kommer jag sova som en stock! thihi... :P

Var hemma från praktiken idag, inte så bra att gå dit när man är jätteförkyld och smitta ner alla. Men har börjat avta lite så imorgon är jag nog tillbaka på praktiken igen!

Nehe nu ska mina små kära fiskar få lite mat så dem också blir glada och nöjda!

Sov så gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0