Gookväller!

Dagen har bestått av familjemys, Olgamys och tv-mys!

Idag när jag vaknade så var min älskade mormor på besök! Inte allt för ofta så det är roligt när hon väl är här. Systeryster och hennes pojkvän kom också på besök så åt vi lite påskmat och hade allmänt mysigt!

Pappa och Johan har även bytt avgassystemet på bilen nu så nu låter den ingenting alls! :D tyst som en mus, saknar dock bullret lite! :) haha.

Tog bilen in till stan där jag mötte Olga! Vi tog oss en sväng om ner till hamnen och åkte en karusell, as skoj! :) haha. Efter det så slösade vi en massa pengar i en automat för att försöka få tag på en mobil och annat skoj men ingen av oss lyckades särskilt bra! tyvärr! :/ 

Blev lite besök på maxi och även hemma hos Olga en stund innan jag åkte hem!

Pappa har precis gjort ett par goda mackor till mig så nu är jag mätt. Sitter nu med en ostbågepåse framför mig som jag ska smaska på lite till filmen "Monster till svärmor".

Imorgon blir det en shoppingdag i Kalmar med min syster, så imorgon blir det syskonmys! :) Härligt och roligt med såna dagar också! :)

God kväll!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0