Hmm...

Sitter här hemma och ska snart bege mig mot staden. Ska åka till min vårdcentral och se vad felet på mig!

Jag hoppas inte att jag får penicillin igen men inget jag kan bestämma över. Just nu känns det som att dem kan ge mig vád dem vill bara jag blir frisk ! :)

Min dag ser ungefär ut som de senaste dagarna, jag gör ingenting mer än att sova och äta i princip. Finns inte så mycket jag kan göra. Vill så gärna gå ut och lägga mig i solen men samtidigt är det inte så bra när man är sjuk :/

Hoppas på utgång i helgen i alla fall ! Idol-Olle kommer ju till Bigbang ! :P haha . Får väl pallra mig dit och sen får jag se hur de blir på lördagen, kanske utgång då med eller så blir de kanske en lugn lördag! :) Eller så kanske man kan se till att fixa en tjejkväll, de är ju också trevligt :) 

Aja, bäst att göra sig lite iordning och fördröja tiden lite:)

Ha en fortsatt bra dag i det soliga vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0