Kääälmar!

Större delen av dagen har spenderats i Kalmar med min syster. Vi har varit där och shoppat, och är grymt besviken. Hittade inte så mycket alls och hittade endast ett linne på HM där jag annars brukar köpa hur mycket som helst. Så enligt mig så fanns det inte så mycket att ha i Kalmar! :/  Inte något i min smak i alla fall! :)

Kan ju berätta vad jag köpte i alla fall även att det inte blev så mycket! :) Köpte tre st linnen, två st T-shirtar och en Jumpsuit ! :) Det var de hela :D  och mat givetvis, Donken blev det! ;) Ovanligt? Nej, inte det minsta! :) haha.

Ja, vad har jag mer gjort idag, ingenting! :) haha.
kom hem vid ca fem tiden och då åt jag lite mat sen har jag styrt lite med balen!

Morgondagen består av projektarbete hela dagen och likaså på Torsdag!

Ikväll ska jag inte göra så mycket mer än att sitta framför denna fyrkant, och framför den andra fyrkanten (tv:n) om ni inte förstod det! ;)


Take Care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0