Körkort i ETT år!



Asså shiiit vad tiden går fort, har redan haft körkort i ett år! :)  Har klarat mig utan någon böter och likaså så har jag ju kvar mitt körkort ;) haha. Sköönt är det :)







Idag har jag inte gjort allt för mycket, tänkte att jag skulle vara duktig nu och gå ut och tvätta och städa min bil lite! :) Kan behövas i mellanåt men har varit riktigt dålig med de så får väl skärpa till mig nu!

Igår spelade jag och paulina Röj-flaggor på msn, as skoj! :) Länge sen man gjorde det men de är lika roligt fortfarande =)

I helgen kommer jag vara ensam hemma för mina föräldrar ska iväg till Öland och sätta upp husvagnen! :) Dem ville att jag skulle följa med men absolut inte nu, inga folk och alldelles för kallt :) Jag kommer i stället att spendera min helg tillsammans med mina vänner! ♥

Har fått ont i halsen nu också så hoppas inte att det är något mer som är på gång nu. Men äter ju som sagt penicillin för bihåleinflammationen så tycker väl att tabletterna kan ta bort min halsonda(eller vad det heter)haha:D

Tänkte ladda upp några bilder på några av mina vänner också , när ja ändå är i gång :P



Elin och jag! :)


Paula! :)



Albiiina ! :D



Idis ! :D (Kliis) ;)




Nathson :D



Sarisen :D



Beeziie och Ceekaay ;D

'

My ladies! :)



Fina flickor!



Denna snygga bild på Ceekaaay får avsluta, det roliga ! :)


Nu måste jag gå ut och tvätta bilen om de ska bli gjort! :P

Snäll som jag är har jag även bjudit min syster och hennes man på kladdkaka så måste hinna göra den också innan dem kommer! :D

Ha en bra dag girls and boys! :D

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0