Lååångfredagen!

Kan börja med att berätta om gårdagen! :)
Vaknade vid ca tio och då hoppade jag direkt in i duschen sedan sa jag hejdå till min kära mor och far som skulle åka till Öland och spendera sin påskhelg där! Snälla dem är som lämnar mig ensam, men jag lovar er, att jag klarar mig galant! :)
När jag hade gjort mig iordning åkte jag in till stan hem till Paulina för jag skulle följa med henne till Ålem där hon skulle Chippa sin bil! :) Där möts vi av konstiga saker, haha. En "gubbe" som var ganska äcklig, flörtade ganska mycket med Paula, hade konstiga syner på saker och ting och konstiga kommentarer, allmänt konstig snubbe helt enkelt ;)  När bilen var färdiga så frågade dem om vi ville åka med på en sväng i en riktigt snabb bil, vi velade lite men dem tjatade på oss så till sist satt vi i bilen :P  En BMW var det som gick som bara den, trodde inte att jag skulle komma ur den bilen levande men lyckligtvis så gjorde jag det! :)
Haha så mycket adrenalin i kroppen som man fick har jag nog aldrig haft, har aldrig åkt i en bil med ett sånt tryck innan. Det var som att åka i ett flygplan när man ska starta fast man sitter i en bil :P Så jäkla häftigt, ångrar inte en sekund nu efteråt :D Livet måste bjuda på lite busigheter, eller vad säger ni ? ;)
Efter Ålemsbesöket åkte jag hem till Paula som fixade iordning min blogg lite grann, tack så mycket kära vän! Jag är nöjd! :)  Efter det åkte jag till Ida och spenderade kvällen tillsammans med henne! :) Var även ute på en promenad med en viss herre ! :) haha.
Vaknade idag klockan halv tolv och vart var Ida någonstans? inte i sängen ialla fall :P nej hittade henne i tv-rummet ! :) haha . Vi har inte gjort så mycket idag, ätit en riktigt god frukost som bestod av frallor med leverpastej och gurksallad och till det hade vid jordgubbar och mjölk som smakade smaskens :D
Nu håller vi på att göra oss iordning inför kvällen som kommer att börja hemma hos Emelie först och sedan vidare till BigBang för Idol-Olle kommer ju dit! :D haha.
Kommer åka hem ikväll, men inte ensam som tur är, utan jag kommer ha med mig Paula hem som ska spendera sin natt hemma hos mig! :) Myys på det! :D haha .
Ha en bra långfredag
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0