natti natti

Sitter här i sängen med datorn i knät och spelar Röj-flaggor med Paulina :)
Himla roligt måste jag säga :D det nya intresset !:P haha

Glömde skriva det förut men min älskade mor köpte mig en studentklänning igår och den satt väldigt bra! :)
Så skönt att det är fixat! :)

Måste bara säga en sak, och det är att ingen har så ren och snygg bil som mig! :P haha
Är riktigt nöjd.. Det är svårt att få bilen riktigt snygg utvändigt, men invändigt ser den som ny ut. :P

Snart dax att sova och morgondagen får vi se vad den har att bjuda på :)

Mår fortfarande inte jättebra, har sån otrolig skallebank så det blir att vara hemma imorgon med så får jag hoppas att jag är frisk och kry efter lovet så får jag ta igen allt som jag missat på praktiken då! :)   Saknar faktiskt min praktikplats lite :P  Är otroligt intressant och roligt där! :)

Aja, nu ska jag fortsätta spela lite röj-flaggor ett tag till !

Sov så gott

Gniiite ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0