Sööndag!

Goddagens! :)

I lördags vaknade jag med en viss "Olga" i rummet! :) Vi vaknade ganska tidigt ändå för att ha varit ute på kvällen.. Efter det gjorde vi oss iordning för vi skulle käka pizza i Figgeboda men då var pizzerian stängd! :/ Vi drog oss då mot staden där vi blev sugna på lite Cecilmat! :D riktigt smaskigt måste jag säga på en påskafton :) haha. Efter det åkte vi ner till Hamnen där tivolit är. Vi ville åka lite karusell men sen ville vi visst inte det! :P haha.

Istället stod vi vid en "automat" där man kunde fiska upp lite gosedjur och det gick ju bra! :) Vi fick upp två stycken nallebjörnar var :) Jättesöta! :) Bild kommer på dem någon dag! :D haha. Olga hade lite bättre tur än jag när de gällde att fiska upp dem men skit samma! :D vi fick upp några till slut i alla fall! :)

Efter det åkte jag hem och senare så Körde jag Corvetten ! :) Aaawesome!!
Det gick i en raketfart haha. :D Hoppas på flera gånger i sommar att man får köra den men de tror jag efter som min far är så snäll ! :D thih..

Kvällen spenderade jag tillsammans med Bea och Natha! Vi pratade lite och så sedan drog vi oss mot Lashiiit! Det var roligt ute och jäkligt mycket folk. Stod i en kö ett bra tag sen visade de sig att vi stod i fel kö så de var ju bara att le och se glad ut och ställa sig i den rätta kön :) till sist kom vi in i alla fall och det var mycket trevligt och roligt folk där inne så kvällen blev lyckad! :)

Elin följde med mig hem på kvällen sen och sov hos mig och idag vaknade vi vid halv två ! haha fattar inte hur vi kunde sova så länge :P

Idag har jag städat på mitt rum och gjort riktigt fint så jag är nöjd :) Elin vet hur det går till när jag städar eftersom hon har det på film;) haha.

Spenderade även en liten tid med Olga idag och hämtade tavlorna som jag ska köpa av na! :)

Ikväll har jag ätit grillat, mmm, riktigt gott måste jag säga :D  jag har ätit Kööööött som kommer från djuuuren ! :D haha .

Resten av kvällen kommer att bli lugn. Efter två utgångar så kan man behöva vila upp sig lite, även att man varit nykter ! :D haha.

Ha en fortsatt bra kväll.

Puss och kram skumbanan




Vill bara säga en sak, Olga, hon är en riktigt fin vän som jag gillar väääldans mycket! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0