Sööndag

Goddagens!

Hoppas att alla mår bra idag en söndag som denna! :) Jag mår prima, fast okej, har lite huvudvärk om ja ska vara ärligt, men annars är det finemang med mig! :)

Kvällen igår blev lyckad måste jag säga. Hade roligt under hela kvällen :) Va en konstig kille bara som jag inte kan förstå mig på :P haha! Men får tacka alla som gjorde kvällen suuuper!

Idag har jag ätit bakismat med Ida och Elin ! Och självklart blev det donken :D  Efter det åkte vi runt lite på gatorna men de var inte så mycket som hände på dem :P

Nu har jag precis varit duktig och plockat iordning lite på mitt rum och även städat hos mina små fiskar, så nu har dem också rent och fint hos sig! :)

Imorgon börjar praktiken. Hoppas det blir fem bra veckor! :) Lite är väl vad man själv gör det till och vad man har för inställning men de kommer nog gå bra! :)

Resten av kvällen kommer jag spendera tillsammans med min kära mor och far. Lite söndagsmys med dem ♥

nu kallar en lång dusch så bäst att gå !

Ha de bäst

Tjooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0