SoooOoool!

Solen är äntligen framme och det är varmt och skönt ute! Man läängtar bara ännu mer till sommare, till dem härliga utgångarna med vännerna, solandet, badandet, shopping! :) Aa, allt som sker på sommaren! Sommarkänslorna är på gång ;)

Idag har jag tyvärr inte varit ute jättemycket i solen utan det blev någon timme när jag träffade min underbara vän Elin! :) Vi satt ute i solen och tog oss en glass, där vi pratade en massa strunt och hade allmänt mysigt. Tycker om denna flicka otroligt mycket, en vän som alltid kommer att finnas kvar! ♥

Är jätte förkyld och har ont i halsen så därför är de bäst att hålla sig inne lite och vila sig!
Hatar att vara "sjuk", det var endast en månad sen sist och nu är de här igen ! :(

Det är min kära vän Paula som ser till att jag skriver här ! :) Hon är för söt den tjejen!
En tjej som jag också tycker om väldigt mycket. Man skrattar alltid och har roligt i hennes sällskap. Synd att vi inte ses allt för ofta men dem gångerna de blir av att vi ses är guld värda! En mycket fin vän som jag går mycket bra ihop med, litar på denna tös till hundra procent! :) Vi "klickar" väldigt bra, både när de gäller arbete i skolan till att umgås på fritiden och det tycker ja oom ! 
Jag hoppas och tror att Paula är en vän som alltid kommer finnas hos mig ♥

Min praktik har också börjat. Jag trivs på min avdelning och tycker att det är roligt att få vara med ute i verkligheten. Man får se andra saker och vara med lite mer. Detta kommer nog bli bra fem veckor tror jag! :)

Kvällen kommer att spenderas tillsammans med min mor och far. Vi ska grilla för första gången i år !
Sen blir det väl tvmys med stjärnor och godis! :)


Nehee nu ska jag visst gå ut och hjälpa till med grillandet :)

Ha en trevlig kväll

Heeeej!


Kommentarer
Postat av: nathalie

hahahah heeeeej

2011-04-18 @ 19:42:08
URL: http://enathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0