Huuungrig

Helgen har varit superduper bra på alla möjliga sätt o behöver inte nämna hur utan den har bara varit de! :)
Helgen bestod av vännerna och party o de säger mycket! =)

I måndags jobbade jag, i tisdags jobbade jag och lika så idag =)  Jobbar hela tiden men trivs faktiskt med det.
De är rätt tråkigt att sitta hemma hela dagarna. Kan va skönt ett tag men inte i längden! =)

Dagen idag har varit väldigt stressig men ändå gått bra! 
Vad kvällen har att erbjuda vet jag ännu inte.
Sara undrade om vi skulle sola ikväll så inte omöjligt att jag gör det! :)

Är sjukt sugen på en tatuering så funderar faktiskt på att göra någonting =) Lustigt nog är det ett "beroende" :D har man väl gjort en vill man göra fler!

Imorgon får jag äntligen sovmorgon, har längtat sjukt mycket efter det. De blir nog att ta det lugnt imorgon på dagen , ev. åka in till stan o träffa Jennifer o Thilda en sväng innan jobbet =)

Sitter här o är sjukt hungrig o jag är jättesugen på två maträtter, antingen taco eller falsk fläskfilé ! =)  Vi får väl se om ja är så sugen att ja tänker ställa mig o laga något utav de :D

Nu ska ja gå o städa lite hos mina små fiskar

Ha de så bra 


Hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0