Löördag!

Nu är det inte mycket kvar på sommarschemat. Endast nästa vecka också sen får man börja lägga in sig själv på jobb när man har tid och lust. =)

Idag har jag jobbat mellan 11-16, rätt soft tur. Har knappt gjort någonting på jobbet idag.
Imorgon blir det att jobba 07.00-12.30 och sen 16.00-21.00.  Alltså jobb hela dagen men de funkar.

Igår var jag ute med fina vänner på terazzen och sedan vidare till Lascala. Riktigt trevligt och roligt!

Är riktigt sugen på en utlandsresa just nu så funderar starkt på att ta mig en efter sommaren nu =)

Resten av året kommer bestå av jobb, har tackat nej till platsen som jag kom in på i Kristianstad så funderar på att söka något annat till våren ist! =)

Ni får ha de så bra =) 

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0