Sextonde Augusti

Halva Augusti är gjort och även denna månad har bestått mest av jobb i hemtjänsten. =)
Jag trivs väldigt bra där jag jobbar och de känns riktigt bra. Hösten kommer ju att spenderas där!

Igår träffade jag min vän Ida, Vi var först på min morfars grav och planterade lite fina blommor där, efter det åkte vi till Nilssons där vi fikade! De blev en baguette med skagenröra på och en kladdkaka med ett glas cola till, riktigt gott! =)  Sen blev de en sväng på stan där jag inhandlade mig ett par leggings !

Sen ringde telefonen så då var de bara för mig att dra mig mot jobbet =)

Idag sov jag till halv elva tiden sen gick jag upp och åt lite frukost sedan gick ja ut och la mig i solen och solade en stund, men de va riktigt varmt så gick in o la mig o somnade visst någon timme.... :P
Nu i eftermiddag har jag varit med Sara då vi har tittat på gamla bilder, ritkigt roligt faktiskt!

Imorgon består dagen av ytterligare en sovmorgon och lite slappt tills jag börjar jobbet. Jobbar mellan 16-21 :D Fast dock inte där jag brukar jobba så vi får hoppas på att de går bra imorgon också :D

Är sjukt sugen på att handla flytta hemifrån saker så nästa vecka bär de nog av till kalmar för att handla lite , och även kläder! =)  haha..

Nehe, nu ska jag kila.

Ha de så bra

Bye.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0