Tjenixen!

Dagen har bestått av jobb mellan 7-14 :) Det gick prima!

Efter jobbet åkte jag hem och bytte om och åkte vidare mot staden. Emma och jag solade och de var riktigt skönt måste jag säga =)  Brände mig dock lite i ansiktet men de går väl över så småningom ! =)

EFter solningen åkte jag hem och nu sitter jag här under en filt i detta tråkiga väder och tittar på tv :) Väntar på att mor och far ska komma hem. De ska käka sushi men jag tror inte att ja tycker om det så jag får Donken :) haha.

Resten av kvällen kommer spenderas framför tv:n med lite gott o äta samt trevligt sällskap! :)

Resten av helgen kommer att spenderas på jobbet. Såg att jag hade fått längre turer och även på ett annat ställe än vad jag är van vid! :) Men de går säkert bra!

Ha en trevligt fredagskväll ! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0