Tjugosjätte Augusti

Godkväll gott folk!

Dagen har bestått av jobb mellan 07.00-13.00 först, sen vidare hem o käka lite mat och ta sig en liten sovtur, sedan vidare mot jobb igen mellan 16.00-21.00. :) Även att jag har spenderat så mycket tid på jobbet så trivs jag, Personalen är så bra, så de är roligt att gå till jobbet! :)

Nu sitter jag här i min säng och gör ingenting! Tittar runt lite här på dumburken och ser om något intressant har hänt.. :) Kvällen kommer inte att bjuda på något särskilt mer utan jag kommer sitta här och sen sova!

Morgondagen består förhoppningsvis av lite solning. Det sägs att de ska bli fint väder imorgon och jag hoppas på de också men man vet aldrig som sagt! :) Efter det blir det nog att fixa iordning sig lite och sedan vidare på lite party och sedan blir de utgång med fina tjejer =)

De jag gör om dagarna är att jobba, umgås med vänner som ja trivs med, sova och umgås med familjen =)

Jag tycker att valet jag gjorde att inte plugga var ett bra val .. Känner att jag har funderat lite nu o har börjat tänka lite planer framöver men under tiden blir de att jobba, leva livet och fortsätta fundera på framtiden =)


Nehe nu ska jag sova tror jag =) 
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0