Sjätte Februari

Dålig uppdatering, I know! Den senaste tiden har jag haft praktik och därför blir det inte att man orkar sätta sig här när man slutat, man blir helt slut i kroppen av att jobba! När jag inte har praktik umgås jag med mina fina och underbara vänner som gillas till tusen. ♥

Något annat som har hänt under den senaste tiden är att våran resa till Egypten blivit inställd och vi var då tvungna att boka om våran resa så den 22 februari bär det av till Teneriffa istället :) Hoppas på mycket sol och bad sen är hela resan perfa och dessutom får jag spendera resan med mina vänner.

Min födelsedag kommer att firas i Teneriffa, känns konstigt att inte vara hemma när man fyller år. Inga föräldrar som kommer komma och sjunga och ge frukost på sängen denna gång, men fyller som sagt 19 år och de är ingen speciell ålder så de går lika bra att fira den utomlands :)

Har även sett Paranormal Activity 2 nu och den var riktigt bra tyckte jag :)  Den var läskigare än ettan tyckte jag! :P Mycket skrik blev det iaf :D haha :P

Igår fixade jag iordning min kupa där jag ska ha fiskar i :) Fiskarna kommer att köpas på tisdag så då kanske en bild kommer att laddas upp så ni får se hur fint de blir :)

Idag har jag börjat ta fram lite saker till Teneriffa och börjat titta vad som fattas som måste inhandlas snart! Är så sjukt pepp på utlandet så det finns inte ! :)  Har även städat lite och gjort fint i mitt rum , duktig som ja är :P
Om ett tag kommer syster och hennes kille hit då vi ska äta lite gott :)
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda :) thihi.. :P

Ha en fortsatt bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0