Den andra Januari

Då var det nya året här, och det började inte bra!

Nyårsafton spenderade jag tillsammans med några underbara vänner som jag är så glad över att jag har och som jag fick fira nyåret med. Vi åt trerätters, mycket gott och sedan spelade vi och drack lite, eller ganska mycket :) Det var mycket trevligt, blev både skratt och gråt under kvälllen och det beror på olika saker .

Har aldrig i hela mitt liv varit så orolig över en människa som under nyårsnatten. Jag är så otroligt glad över att du lever idag! Jag bryr mig jäkligt mycket om dej även att en del säger att ja inte ska göra det, men dem förstår inte. Dem har antagligen inte varit i den situationen jag befinner/befann mig i under den natten och inte bara just då utan annars också. Det är tufft och det är inget jag visar.

På morgonen kom Ida och jag hem och då somnade vi äntligen. Vaknade vid halv tre, och hade världens huvudvärk och mådde illa. Vi gjorde oss iordning lite och åkte till Kära Emelie och hämtade våra saker och sedan vidare mot Donken där vi åt lite bakismat =) Det var gott trots att ja mådde illa :) På kvällen åkte jag hem och i stort sätt sov och tog de lugnt hela kvällen!

Idag vaknade ja skapligt och har inte gjort så mycket mer än att ha tittat i kataloger för ska börja skicka efter kläder nu, lite sommarkläder inför Egyptenresan som början närma sig. Efter det så har ja försökt att plugga lite men det går väldigt trögt och jag orkar verkligen inte. Det är hur mycket som helst men man måste ju göra det!

Nu ikväll vet jag inte om jag ska åka in till stan till min syster och ev hälsa på Nathalie en sväng, får se om ja orkar! annars ska ja inte göra någonting :)

Hoppas alla andra hade en bra nyårsafton med mycket glädje och att ni alla fick ett Gott Nytt År ! :)

Ha det bra





När jag tänker på vad som kunde ha hänt, så växer en stor klump i magen av oro och ledsamhet! Ögonen fylls av tårar, men man ska inte tänka OM eller I FALL ATT, jag vet! men svårt att undvika i ett sådant läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0