Den fjärde Januari

God middag !

Jag som trodde det var slut på snön, men icke sa nicke! Nu kommer det ännu mer och jag vill inte haa mer snöö nu! :/

Igår gjorde jag inte så mycket. Jag började lite smått med hemtentan i religionen, skit svårt! Jag känner inte att ja får tillräckligt med ro och eftersom jag inte är så intresserad av religion överhuvudtaget så blir det extra svårt att sätta sig med det. Men får försöka göra mitt bästa helt enkelt.

Igår skickade jag även pengarna till Paulina för hon ska betala våran resa nu inom dem närmsta dagarna, om hon inte redan gjort de vill säga :)  Läängtar så otroligt mycket till värmen, det ska bli underbart att få komma iväg!

Idag har jag fortsatt lite med religionen och snart ska jag göra mig iordning för att åka och jobba. Börjar klockan fyra och slutar vid nio förhoppningsvis så man slipper jobba över! Typiskt att jag jämt ska jobba när det är sånt här väder. Hoppas bara på att ja inte möter någon älg idag. Har glömt att berätta det att jag var fem meter i från att köra på en älg häromdagen. Det var riktigt otäckt och min puls var uppe i 2000 kändes de som. Men även denna gång lyckades jag att inte köra på den. Detta är andra gången nu under vintern så snart kommer de väl smälla.

Imorgon ska jag eventuellt vara med Paulina om jag inte ska jobba. Det var väldigt länge sen hon och jag hittade på något så det är väl på tiden ! Så jag får väl hoppas att det blir av :)

Imorgon kväll ska jag få hjälp med att koppla in nya högtalare i bilen, mitt ljud i bilen är så dåligt. Endast två högtalare funkar så har köpt ett par som jag ska sätta in där bak och på hatthyllan bak så får jag väl hoppas på bättre ljud ! :)

Hoppas ni alla har det bra och tar hand om er väl. När man varit med om en sån sak som jag har så inser man hur mycket andra människor betyder för en och att man verkligen ska vara rädd om sina nära och kära! ♥

Ha en fortsatt bra dag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0