En kväll tillsammans med Nathalie!

Godkväll :)

Kan börja med att berätta om den här dagen. Idag började dagen med att gå upp tidigt för att bege sig till skolan där det är sista dagen på denna vecka och sista dagen med sexveckan som vi har haft. Vi fick sluta klockan ca halv två och det var riktigt sköönt :) efter det planerades de lite med balen och lite så. Sedan åkte jag, nathalie och Sara in till stan för att göra vårat nya pass. Sen åkte jag och nathalie hem till henne och där packade hon lite saker för hon ska sova hos mig inatt :) Mypys ♥

Sexveckan i skolan har varit bra. Det har varit intressant och lärorikt och roligt ibland! men det känns som att en del saker är för att fylla ut tiden lite. Men men nu är den här veckan gjord och den har varit bra! :)

Nästa vecka, alltså på måndag börjar jag min praktik på Västra Centrum! Det har varit lite strul nu precis innan och det är tråkigt när det blir så där men men nu är allt löst och det känns skönt :) Börjar vid sju på måndagmorgon i alla fall så får jag se hur länge jag går ! :)

Imorgon, lördag, åker jag, Elin och Natha till Kalmar för en shoppingdag! :) Bilen åker ca halv nio hemifrån mig och då hämtar vi upp Elin i stan och sedan direkt mot Kalmar. :) Det kommer säkert bli en väldigt mysig och trevlig dag tillsammans med dessa två flickor ! :) det gillas (Y)

På söndag blir det att börja dagen med att gå upp tidigt för då blir det att jobba :) Efter jobbet så ska jag åka hem och fixa lite saker :)

Ikväll så ska jag umgås med Nathalie som sagt. Just nu sitter vi med varsin dator som två nördar och tittar på Let´s dance :) Vi ska säkert öppna våra goosaker snart :) Natha öppnar sitt pringlesrör och jag öppnar mina stjärnor :P vad annars ! :) hahah . 

Hoppas ni alla där ute har en trevligt fredagskväll med redigt fredagsmys för det kommer jag och Natha ha :D 

Sov så gott med er sen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0