Sista dagen

Jahaa, då var det sista dagen på jullovet då! Tiden går verkligen fort.. :/
Skulle vilja ha lov i minst en vecka till :D skulle behöva vila upp mig!

Sammanfattning av lovet:

PLUGGAT RELIGION den största delen av lovet

Jobbat

Umgåtts med mina älskade kompisar

Ätit god mat

Sovit

Festat

Ja, det är nog det jag har gjort under detta jullov :) Några bra och saker ialla fall :)

Dagen började bra, vaknade ganska tidigt och gick ut och gick med min syster och sen gick vi hem och då åt vi lite smörgåsar, drack kaffe och åt fruktsallad :) Mycket gott!  Resten av dagen har jag suttit framför datorn där jag har pluggat religion. Konstigt nog känns det inte som att jag kommer någonstans med den, sitter med samma fråga hela tiden! Vill bli färdig...

Imorgon börjar skolan igen då och den här veckan har vi sexvecka. Får se om det blir intressant elr hur ! :)

Under den här veckan ska jag gå i skolan, umgås med Paulina, titta upp om mitt pass gäller, jobba och lite annat smått och gott ! :)

Hoppas ni alla har haft ett bra lov !

Ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0