Artonde Juli

Godkväll! =)


Helgen har också bestått av arbete och ätande på jobbet med roliga arbetskamrater, tyvärr så gick dem på semester igår så nu kommer de andra gänget! =)

Igår spenderade jag lite tid med Nathalie, vi solade och hade en trevlig pratstund bara! :)

Idag har jag jobbat och det har gått riktigt bra. Jobbade mellan 7-14, så helt okej pass! =)
Efter jobbet åkte jag och hämtade Elin för att spendera lite tid tillsammans med henne och sen gick jag och vilade. Har inte blivit jättemycket sömn den senaste tiden =) Nu ikväll har jag faktiskt bara tagit de lugnt, tittat film och lite så bara! =)

Morgondagen kommer bestå av sovmorgon och jobb =)  Jobbar mellan 13-21, så hinner inte göra så mycket mer!

Det är väldigt mycket funderingar kring skola eller jobb. Har mailat antagningen så vi får väl se vad dem säger om de jag skrev. =) Sen får de avgöra mitt beslut! :)

I helgen är jag äntligen ledig och då kommer jag troligtvis åka till Öland med hela familjen och bara ha de mysigt och skönt =)


Nu ska jag gå och lägga mig,

Godnatt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0