En mycket bra dag...

....är vad jag sammanfattar min dag! Morgonen började med att stiga upp tidigt för att åka till jobbet och jobba, och där gick de kanoners. Slutade jobbet klockan tre då jag åkte hem och städade hos mina små fiskar. Efter de plockade jag iordning på mitt rum som såg ut som kriget.

Efter städningen åkte jag och familjen ut för att plocka lite kantareller, och visst, vi hittade allt några kantareller =)  Är inte jätteförtjust i det men, de går att äta! =) (gjorde de mest för sällskapets skull).. .Thihih =)

Nu har jag precis ätit upp min fruktsallad och gjort iordning en för morgondagen!

Morgondagen består av jobb mellan 07.00-13.00. Sen blir de vidare hem för att ta de lugnt, senare på kvällen bär de nog ner mot hamnen för att titta på FAKE! :D


Nu ska jag kila, ha de så bra ! =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0