Leeedig!

De är så otroligt skönt att vara ledig, sovmorgon, göra vad man vill !  :D Så härligt!
Dock är de inte de bästa vädret, hade hoppats på en solig dag men de är mest moln ! :(

De jag ska göra idag är att åka in till stan och gå på stan med min syster ett tag, sen ska jag möta upp Jonsson för att käka något gott ! =) Efter de blir de färgning av håret så hoppas på att de bli bra och att ja blir nöjd med det, efter det ska jag ev träffa Albina och kvällen får vi se vad den erbjuder! :)

De känns skönt att en del av mina vänner hör av sig och vill hitta på saker och ting med mig! :) Riktigt trevligt =)
En del har man knappt någon kontakt med längre som man umgicks med i skolan och de är lite tråkigt! Men hade inte förväntat mig något annat !

Efter den här lediga dagen väntar sex arbetsdagar irad, Usch! men de är bara att jobba på, roligt när lönen kommer sen! =)

Imorgon eller på fredag får vi reda på om vi kommit in på någon skola eller inte.. Vet inte redigt hur jag ska göra, ibland vill jag börja plugga nu med en gång och ibland vill jag jobba och söka till våren istället. Men vi får se =)

Ha de så bra !

Heeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0