Söndag!

Godkväll! :)

Helgen har varit superduperbra! Den har spenderats med fina vänner och vi har haft riktigt trevligt ihop tycker jag i alla fall! :) Det har ju som sagt varit latitude och de är synd att de bara är en gång om året för de är så roligt med så mycket folk, dock var de kanske lite för mycket folk men man ska inte klaga! :) 

Anledningen till att jag inte skriver här så ofta är att jag jobbar väldigt mycket och sitter knappt på datorn längre.
Har annat för mig helt enkelt =)

De är tråkigt att man jobbar så mycket som man gör för man hinner knappt träffa några vänner. Men jag tänkte i alla fall skriva upp mitt schema dem två kommande veckorna så om någon har lust att hitta på något så är de bara att säga till :)  Jag hittar gärna på något! :)  

Här kommer schemat för v.28 

Måndag: 16.00-21.00
Tisdag: 07.00-14.30
Onsdag: ledig
Torsdag: 15.30-21.00
Fredag: 13.00-21.00
Lördag:  07.00-11.00   16.00-21.00
Söndag: 07.00-16.00

v. 29

Måndag: 07.00-14.00
Tisdag: 13.00-21.00
Onsdag: ledig
Torsdag: 07.00-16.00
Fredag: 07.00-16.00
Lördag: ledig
Söndag: ledig


Så där! som ni ser så jobbar jag väldigt mycket och de blir mest jobb och att sova för min del för att man ska palla med :)

Idag vaknade jag och Ida vid halv ett tiden och då gjorde vi oss iordning för att åka och käka Donken efter helgens festande. Det satt riktigt fint vill ja lova! :)  Efter det så åkte jag hem för jag började jobba klockan 16.00-21.00 ! :)  Det gick riktigt bra på jobbet iaf och de va ju skönt det! :)

Imorgon tänkte jag spendera min dag i sängen och solen om de är fint väder och senare på kvällen blir de jobb :)


Hoppas ni har de bra och att ni haft en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0