Den 20 Juni

Mycket som hänt i ens liv den senaste tiden. Man har varit på bal och tagit studenten bl.a. Studenten är de störta utav allt och just nu sitter jag och tittar på bilder sen balen och studenten och tänker tillbaka. Sitter och tänker
" Tänk att jag aldrig mer behöver gå i skolan". Det är lite tråkigt. Man märker redan nu att vissa vänner redan försvunnit. Man märker vilka som man vill ha kvar, vilka som bryr sig om en och ja, de är verkligen nu som allt kommer fram. Tråkigt att de blir så här för vissa av dessa vänner tyckte jag verkligen om.

Att en dag kan förändra så himla mycket. Det är en stor trygghet att gå i skolan. Dagarna bara rullar på men nu, nu står man här! Det är dax att börja komma in i vuxenlivet. Man fattar nog inte att man gått ut skolan förens efter sommaren. Nu är det naturligt att ha ett sommarjobb och jobba men sen när alla andra börjar skolan då kanske man själv ska fortsätta att jobba eller så kanske man sökt till en skola för att utbilda sig till något!

Många tankar snurrar runt i huvudet! Men Studenten och balen är något som jag aldrig kommer att glömma! Vill tacka min familj otoligt mycket som ställt upp så mycket på mig och gjort de så jäkla bra! De kunde inte blivit bättre.  ♥

De är tio dagar sen jag slutade skolan och sen dess har jag varit ute och festat och sovit och bara tagit de lugnt. Har tagit vara på min ledighet som varade i en vecka innan hela sommaren kommer som är full av jobb :)

Min sommar kommer jag att spendera i Figeholm, i deras hemtjänst för det är där jag har mitt sommarjobb! :) Va där förra sommaren och jag trivdes bra där så därför ville jag va där denna sommar också! :) Skulle börjat att jobba igår egentligen men Elin Nilsson har smittat ner mig så jag har blivit sjuk :P Så de gick tyvärr inte och inte idag heller, imorgon är ja ledig enligt schemat så ska vila så mycket jag bara kan då och sen försöka jobba resten av veckan! :)

På Torsdag bär det av till Öland där jag kommer att spendera min midsommar! :) Det ska blii så himla roligt! :) Lääängtar redan!


Vill bara slänga en liten kommentar till min lilla kära Olga som ville att jag skulle skriva lite blogg! :) Här får du ett inlägg. Du är en kär vän som jag gillar otroligt mycket och hoppas att du och jag aldrig kommer släppa vår kontakt med varandra! ♥  Puss på dej Olgaa! :D


Ha de så himla bra flickor och pojkar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0