Jobbb...

Goddagen!

Har precis gjort mig iordning och plockat iordning lite här hemma.
Snart blir det att käka lite mat för att sedan bege sig mot jobbet!

Ska bli roligt att komma till jobbet och försöka komma in i arbetet igen,
de var ju ett bra tag sen jag var där sist så hoppas att de går bra!

Färgade håret igår, trodde jag, men de var visst en intensivtoning som går ut om sex veckor.

Igår var jag med P ett tag, alltid lika trevligt! Köpte mig ett par skor, jättefina! :) Så dem kanske åker med ner i väskan till Öland, vi får se! :P

Kvällen kommer som sagt att spenderas på jobbet och sen blir de väl hem och packa lite och sen sova! :)

Ha en bra dag!

Heeeej!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-06-22 @ 12:21:07
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0