Tiiisdag!

Idag är det en helt vanlig Tisdag. Började morgonen med att gå upp klockan halv tolv, åt frukost när pappa var hemma och käkade mat, hoppade sen in i duschen och nu tänkte jag även börja packa lite  smått inför Öland och dess bravader! :) 

Jobbar ju kväll både imorgon och på torsdag så hinner inte packa någon annan dag än idag och på torsdag förmiddag! :)

Vad jag ska göra idag är då att fortsätta packa, åka till Elin för att hon ska sy upp en klänning som jag köpte i kalmar när jag var där.  Snäll som hon är så hjälper hon mig med det :)

Glömde skriva det men jag, Elin och Paulina var i Kalmar i Torsdags och shoppade lite. Alla fick med sig en del kassar hem. De jag fick med mig hem var en shorta, en klänning, 2 linnen, 2 st mascara, 2 ögonskuggor och 3 t-shirtar. Det blev lite av varje =)  Klänningen som jag köpte tänkte jag ha på mig någon gång under midsommarhelgen :)

Morgondagen består av sovmorgon, äta, jobb 14,00-21,00. Sen blir det att åka hem o äta och sova sen var den dagen slut! :)

Torsdagen ser ungefär likadan ut som Onsdagen! :)


Hoppas ni alla får en underbart bra dag!

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0