Goodmorgon!

Idag när klockan ringde vid kvart över sex var jag inte alls sugen på att gå upp så somnade om till halv sju istället! :) En kvart extra! ;)

När jag tittar ut genom fönstret ser jag ingen sol utan de är väldigt mulet och tråkigt väder, tyvärr!

Nu har jag precis ätit upp frukosten som bestod av fyra knäckebröd med leverpastej på och ett glas Oboy till det! :) Mmmm , gott!

Ska snart bege mig mot skolan där jag ska spendera ett par timmar, sedan ska jag ev hålla på med mitt projektarbete vilket man gör nästan varje dag nu för tiden! Efter det blir det att åka in till stan för att köpa några kompisar till malen, han har varit ensam så väldigt länge nu så nu är de dax att fixa några vänner till han! :) 

När det är fixat så blir det att åka hem och släppa i fiskarna hos malen och hoppas på bättre lycka denna gång =) Resten av kvällen kommer jag att plugga, vilket inte är så roligt men de får väl gå helt enkelt :P

Hoppas att ni alla får en kanonbra dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0