Gookväll!

Dagen började med att gå upp tidigt för att skjutsa kusinen till bussen, snäll som jag är ! :)
Efter det åkte jag hem igen och sov några timmar till. Trodde jag började skolan vid halv tolv så stressade lite i slutet men när jag kommer till skolan så börjar vi inte förens vid halv ett, åh! lite typiskt kan jag ju tycka då ;P

Hade lite genomgång först på lektionen sen fick vi jobba själva, efter det åkte jag och käraste Paula och käkade lite mat! :) Mycket gott måste jag säga och desto bättre med ett trevligt sällskap :)

Efter det kallade jobbet så jobbade alltså från fyra till nio och nu har jag äntligen kommit hem från jobbet och har även hunnit duscha ! :)

Morgondagen består av skola och plugg ! Inte den roligaste dagen kanske , men de måste väl funka antar jag ! :P

Nu ska jag fortsätta att titta på BigBrother och sedan sova!

Godnatt med er allesammans =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0