Lååång dag!

den här dagen har känts ovanligt lång.

Började som sagt dagen i skolan där timmarna gick ovanligt långsamt, sen höll vi på med projektarbetet och det känns som vi dragit ut på allt under hela dagen ! :P 

Har varit och köpt fiskarna så nu håller jag på med alla processer som är innan man kan stoppa ner dem i vattnet. Det blev två stycken små guldfiskar! :) Så himla söta!  Hoppas de överlever bara!

Nu hade jag tänkt att jag ska plugga på hjärtsvikt resten av kvällen och även titta på halv åtta hos mig och BigBrother.

Vi har så otroligt mycket plugg nu så jag vet inte hur jag ska hinna med allt, eller vi, jag rättare sagt.

Den här veckan har jag prov på fredag om hjärt-och kärlsjukdomar samt andningsorganen.
På lördag är det högskoleprovet och de får gå som de går faktiskt. Nästa vecka har jag prov på tisdag, redovisning i idrotten på torsdag och prov på fredag! Herreguuud. Hur ska jag hinna ?

Aja, de är bara att bita i de sura äpplet och sätta fart att plugga!

Ha det gött ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0