Sjuuk!

God middag! :)

Måste börja med att berätta att utlandsresan i Teneriffa var mycket bra! Vädret var kanon varje dag, 25-30 grader! Undeerbart! och jag längtar så mycket tillbaka! Det var faktiskt väldigt skönt att komma hem till sitt egna också och det beror på lite olika saker varför jag kände så men som sagt, Borta bra men hemma bäst! :)

Idag har jag varit på vårdcentralen, det resulterade i att jag har fått halsfluss! Så nu äter jag penicillin. På lördag är det studentfest vilket inte är jätteroligt att gå på kanske när man mår som man gör! typiskt måste jag säga..!

För övrigt blir det bara att ligga och vila, äta och dricka mycket men inte det lättaste när man har ont i halsen kanske man får göra mitt bästa!

Imorgon är det dax för att göra den andra tatueringen! Är lite nervös men inte så mycket som ja borde vara! :P
Ser fram emot det, blir att gå upp och åka till tatueraren och göra den sen åka hem och vila igen! De är bra att jag har två fina vänner med som stöd, de kan behövas och ska göra mitt bästa för att ge dem stöd också! :)


Hoppas ni har de bra!
Puss och kram




 I will be glad when I get to socialize with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0