Tjugosjunde Mars

God eftermiddag

Igår blev de utgång men den blev inte så lyckad. Förfesten och sällskapet var mycket trevligt och bra, de klagar jag aldrig på, men på Big Bang var det riktigt tråkigt. Det var ganska mycket folk men alla satt bara ner och en del tjafsade och förstörde men så är det alltid och de är så synd tycker jag. Big Bang ger inget gott intryck på mig, har varit där dem två senaste helgerna och de har inte varit bra någon gång av dem gångerna. Synd faktiskt!  Lascala är väl de bästa feststället här i Oskarshamn :)

Det blev ganska lugnt igår så idag mår man prima ballerina. Är dock endast lite trött.

I går bestod dagen av jobb fram till klockan tolv och sen blev de hem och sova ett tag och sen fix inför kvällens utång. En helt okej dag måste jag säga! :)

Idag sov jag till ca två. Riktigt skönt. Sen har jag bara suttit här framför dumburken och tittat. :) Ska snart ta tag i att städa på mitt rum som ser ut som ett bombnedslag just för tillfället.

Får se om jag får besök ikväll av kusinen min men de är sånt man märker! :)

Nehee bäst att fixa iordning rummet så att jag kan titta på tv och lite annat mysigt ikväll :)

Ha en fortsatt bra söndag!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0