Tjugotredje Mars !

Godkväll! :)

Måste börja med att säga att till dig Nathalie, att du är en ängel! Vilket fint inlägg! :)  Blev nästan tårögd av det du skrev, mycket fint! du betyder otroligt mycket för mig också och det hoppas jag att du vet! Love you ♥

Idag har jag varit hemma från skolan för att jag har haft riktigt ont i magen! Jag har ont i mage pga min penicillin som jag äter mot min halsfluss! På fredag är äntligen penicillinkuren slut och det ska bli skönt. Eftersom penicillinkuren är slut på fredag innebär det att det blir fest på lördag! :) Niiice!

För övrigt sitter jag och pluggar och har även hållt på med projektarbetet som är balen 2011. Det är ett väldigt tufft projekt och ibland tuffare än vad man förväntat sig men det är endå en god erfarenhet att ha arrangerat en bal för så många personer! :)

Nu ikväll har jag och min kusin vitamin tvättat min bil både invändigt och utvändigt :) Har dock inte dammsugat den men de får vi ta en annan dag! :)

Imorgon blir det skola och sen efter skolan ska vi i balgruppen ta en fika och planera lite :)
Måste även plugga imorgon också till provet som jag tyvärr missade idag !

Imorgon fyller finaste Paulina och Elin år! :)
Gratts i förskott får jag väl säga till er båda!
Önskar er en rikigt bra dag med mycket skratt, fina presenter, god mat och att dagen kommer spenderas med era käraste vänner, släkt och familj! :) 

Nu ska jag fortsätta titta på Sveriges mästerkockar! :) 
Ha en fortsatt trevlig kväll ! :)

Puss & Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0