TrööÖöööttt!

Förstår inte hur man kan vara så trött, När man har sovit en hel natt så borde man inte vara trött när man vaknar, men konstigt nog är jag nästan alltid trött på morgonen. 

Fiskarna verkar trivas här hos mig och Malle så det är ju bra det! :)

Dagen kommer bestå av skola fram till klockan tjugo i tolv, sedan blir det att plugga, klippa mig och åka på kalas för mormor som fyller 75 år idag! :)  GRATTIS MORMOR! :)



Kan helt seriöst inte förstå hur en människa kan kännas så trovärdig men ändå vara så falsk. 
Personen i fråga förstår en alltid och kommer alltid med goda förslag,
en kort stund efter så vet alla hennes vänner om allting, precis vad man sagt!
Hur kan man leva ett sånt liv? 
Hur kan man leva på skitsnack? 
Något jag inte förstår mig på..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0