Fredag!

Godmorgon! :)

Vaknade för en timme sen ungefär! Helt otroligt att jag vaknade så tidigt. inte likt mig :)

Har gjort mig iordning lite och ska snart ta på mig lite kläder sen ska jag åka in till stan till min syster. Ska följa med henne medans hon solar och sen vidare hem till henne och va där tills jag börjar praktiken vid halv tre! :)

Roligt att ha praktik en fredagskväll till halv tio! :) hah. Fick byta om jag ville men har inte så mycket annat för mig ialla fall så kan lika gärna vara där och jobba! :)

Det är så här min dag kommer att se ut, inte så händelserik men aja! =)

Har ni tråkigt får ni gärna höra av er till min mobil :)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0