Helgeen !

Kan börja med att berätta att jag blev penicillinfri i fredags och det känns underbart att slippa ta dem där tabletterna varje dag! :)  Inte speciellt roligt!

I fredags började dagen med ett möte inom Balen. Det gick väldigt bra! Efter det åkte jag hem och solade i någon timme och det var hur skönt som helst att kunna lägga sig i en solstol i bara bikini med musik i öronen och steka i solen! :) Har längtat efter detta! Sen efter jag hade solat så åkte jag in till stan och besiktade bilen och det gick så där bra! :) haha. Sen åkte jag hem och sen åkte jag in till stan igen, tredje gången, på den dagen för att umgås med Elin Nilsson! :) 

Elin och jag åkte till Shell för Malin jobbade så vi hälsade på henne och fördröjde hennes tid lite! Efter det åkte vi alla hem till Elin och pratade och hade de allmänt trevligt! :)

Igår vaknade jag jättetidigt, klockan nio! :) Ringde då till Emelie för att fråga henne om hon och jag skulle åka och köpa varsin fake-biljett och det ville hon så jag gjorde mig iordning och åkte in till staden för lite shopping! :)

Jag köpte, fake-biljetten, ett par skor,  nylonstrumpor, mat och lite annat smått och gott! :)

Sen var det bara att åka hem och duscha och börja fixa sig inför kvällen eftersom det var valborgsmässoafton :)

Började kvällen hemma hos Emelie med henne och Albina där vi åt lite mat och hade en lite pratstund, åkte sedan vidare till Natha och Tommy där förfesten var! :) Mycket trevligt och roligt tyckte jag allt att det var, särskilt med ölspelet eller vad säger ni Nathson och Emelie! :) haha.

Sen drog vi oss till Bigbang där Fake spelade då! :) Det var den roligaste utgången på Bigbang! Har alltid varit misslyckat innan men inte denna gång så det var värt de! :) Mycket roligt folk var det också så det blev en lyckad utgång i helgen! 

Idag vaknade jag vid kvart i ett så jag sov ganska länge, awesome! :)

Har inte gjort ett dugg idag, är så himla seg och trött så har bara legat i sängen och tittat på tv och suttit framför datorn. :)  Funderar på att ta en promenad men det blåser så jäkla kallt så får se hur de blir med det! :)

Min syster och hennes kille är även här på besök så vi ska ha en söndagsmiddag här hemma och den middagen består av kyckling! :) Muumms.

Hoppas att ni alla hade en lyckad valborgsmässoafton! :)

Ha det bra! 

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0