Länge sen sist!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev men har inte haft tid. Har knappt suttit på datorn den senaste månaden känns det som. Vi har haft så sjukt mycket med vårt projektarbete så det går inte att beskriva! Är glad att det är över snart men längtar ändå till den stora dagen för att se vad vi åstadkommit! :)

Det som hänt sedan sist jag skrev är då som sagt att jag endast har hållt på att jobbat med projektarbetet, sovit, ätit och varit i skolan. Har knappt hunnit att träffa min familj. Dem har sovit när ja kommit hem och jag sover när dem åker till jobbet!  Idag kom jag hem tidigare och pappa hade lagat god mat åt mig för han sa att han hade saknat mig mycket och inte sett mig på länge! Gulligt! ♥


Häromdagen fick jag ett riktigt tråkigt telefonsamtal från Peo. Inget som man vill höra direkt. Peo och jag hade en katt tillsammans som jag levde tillsammans med i ca 2 år sedan flyttade han ner till Skåne till Peos mamma. Peo ringde och berättade att min lilla älskade katt har blivit påkörd :/ min lilla kisse klarade sig dock inte! Blev jätteledsen när Peo berättade om vad som hade hänt med min katt! Saknade honom när han bodde i Skåne men jag visste att jag kunde åka ner dit och träffa honom när jag ville men nu, nu finns han inte ens kvar. Saknaden efter min Nemo kommer bli ännu större och dessutom veta att ja aldrig mer kommer få träffa honom!
Älskar dej Nemo ♥


Du kommer alltid finnas i mina tankar Nemo !


Kommentarer
Postat av: Paola

<3 hjjääärttaa

2011-05-27 @ 07:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0